"MOJE MESTO, MOJI LJUDI"

Ideja za serijal "Moje mesto, moji ljudi" nastala je 2021. godine. Stariji lajkovački fotografi zabeležili su trenutke nekih ljudi koji su činili stari Lajkovac autentičnim mestom. Digitalizacija je donela neki novi poredak, svi imaju fotografije a zapravo malo je onih koji ih izrađuju. Dovoljno je da se telefoni ili računari pokvare i sve što je bilo tu, nestaje u trenutku. Ovaj serijal ima za cilj da neke meni interesantne ljude sačuva i pošalje u večnost. Ovde ćete videti samo neke. Rad na projektu tek treba da počne. Meni je nekako stalo da ovaj poduhvat uspe a nadam se da će tako i biti. Svi imaju svoje obaveze pa je teško uskladiti sve obaveze ali verujem da će sve to biti kako treba. A na projektu će biti i neki meni dragih ljudi koji nisu iz Lajkovca i okoline ali definitivno spadaju u moje ljude.

Monah Dositej Hilandarac (episkop vojni)

Ivana Brkić (vojnik)

Dragoljub S. Marjanović (nastavnik)

Nebojša Milovanović (frizer)

Veroljub Pajić Tuka (vodeničar)

Milivoj Ranković (direktor banke)

Ana Batrićević (doktor prava)



Fotografije: Aleksandar Marković
Instagram: @youngguly
#gulyphotographer #streetphotographer #documentaryphotographer 



Коментари

Популарни постови